Γεννήθηκε στα Βουρλά της Μικράς Ασίας το 1901 από ευσεβείς γονείς, τον Παναγιώτη και την Ευδοξία. Οι γονείς του δεν ήταν εύποροι, αλλά υπήρξαν θεοφοβούμενοι. Το 1922, σε ηλικία 21 ετών, λίγες μέρες πριν από την καταστροφή της Σμύρνης, ο Χριστόφορος πάτησε νάρκη. Έχασε το δεξί του μάτι, τραυμάτισε το άλλο, κι είχε ακρωτηριάσει το ένα του χέρι. Τότε που επιβιβάζοντο τα γυναικόπαιδα μπρος στους τζανταρμάδες, τον είδαν σακάτη και του επέτρεψαν να φύγει στην ελεύθερη Ελλάδα. Μία βαρκούλα τον μετέφερε στα μεγάλα πλοία που παρέμεναν ανοικτά. Από τους γνωστούς συνομηλίκους του κανένας δεν γλύτωσε. Άλλοι εσφάγησαν επί τόπου και άλλοι επιστρατεύθησαν στην ενδοχώρα σε καταναγκαστικά έργα. Κανείς απ’ αυτούς δεν γύρισε ζωντανός. Ήταν χρεώστης σ’ όλη του την ζωή στην θεία Πρόνοια, που τον διέσωσε μ’ αυτόν τον σοβαρό τραυματισμό. Τους γονείς του τους δολοφόνησαν άγριοι Τσέτες.
Ασκητές μέσα στον κόσμο Β’: Χριστόφορος Βαφειάδης
(123 άτομα το έχουν διαβάσει)
Συνευδοκούντες; (Σεβ. Μητροπολίτης Λαρίσης Ιερώνυμος)
(213 άτομα το έχουν διαβάσει)
Ομιλία Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερωνύμου με θέμα «Συνευδοκούντες;», στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Νικολάου Τρικάλων (5/2/2024), για τους γάμους των ομοφυλόφιλων.
Έχει η Εκκλησία το αλάθητο;
Μίλησε ο Χριστός για τα θέματα της ομοφυλοφιλίας;
Είναι επιλογή η ομοφυλοφιλία; Είναι πάθος; Είναι αμαρτία;
Η φυλακή της ακοής (Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης)
(294 άτομα το έχουν διαβάσει)
Από τις ηδονικές μελωδίες προκύπτουν τριών ειδών ζημίες
Τα αυτιά είναι το δεύτερο κατά σειρά αισθητήριο που συναντάμε’ φρόντισε λοιπόν να απομακρύνης απ’ αυτά τις διεφθαρμένες μελωδίες, τις οποίες έχουν συνθέσει με σκοπό την ηδονή και στάζουν μέσα στα αυτιά, για να το πω έτσι, το γλυκύτατο μέλι του αέρα. Γιατί όπως εγώ νομίζω, αυτές προξενούν τριών ειδών βλάβες.
Έτσι μόνο θα έρθει η ειρήνη τής ψυχής (Όσιος Σεραφείμ του Σάρωφ)
(435 άτομα το έχουν διαβάσει)
Θὰ πρέπει ν’ ἀγωνίζεσαι μὲ κάθε τρόπο νὰ διατηρεῖς τὴν εἰρήνη τῆς ψυχῆς καὶ νὰ μὴν ἐνοχλεῖσαι ἀπὸ τὶς προσβολὲς τῶν ἄλλων.
Γιὰ νὰ τὸ πετύχεις αὐτό, θὰ πρέπει ν’ ἀγωνίζεσαι μὲ ὅλες τὶς δυνάμεις νὰ συγκρατήσεις τὸ θυμὸ καὶ νὰ φυλάξεις μὲ προσοχὴ τὸ νοῦ καὶ τὴν καρδιά σου ἀπὸ ἀπρεπεῖς σκέψεις καὶ αἰσθήματα.
Πρέπει να σταματήσουμε το κοινωνικό πείραμα των smartphone στα παιδιά μας (Camilla Cavendish)
(537 άτομα το έχουν διαβάσει)
Η Κίνα ήταν πολύ πιο μπροστά από τη Δύση όσον αφορά τους κινδύνους της ανατροφής μιας γενιάς ζόμπι
Η εφεύρεση του smartphone θα το έκανε. Και μετά θα μας έπειθε να το δώσουμε στα παιδιά μας.
Μέχρι τώρα, οι γονείς που φοβούνται ότι αυτές οι πανταχού παρούσες συσκευές έχουν κάνει τα παιδιά να κάθονται, να αποσπάται η προσοχή τους και να καταθλίβονται, παρασύρονταν από ισχυρές εταιρείες, αφελείς δασκάλους και πίεση από συνομηλίκους. Οι μητέρες που παρακαλούν τα σχολεία να μην αναθέτουν εργασίες στο διαδίκτυο, υπονομεύοντας τα όρια χρόνου μπροστά στην οθόνη, έχουν πει ότι η τεχνολογία είναι μια «δεξιότητα ζωής». Οι πατέρες που φοβούνται τα τηλέφωνα σημαίνουν ότι τα παιδιά τους μπορεί να γίνουν στόχος αρπακτικών και νταήδων στα σπίτια τους αντιμετωπίζουν την απάντηση ότι η παρακολούθηση GPS κρατά τα παιδιά «ασφαλή». Οι οικογένειες που βλέπουν πώς τα διαδικτυακά παιχνίδια διαταράσσουν τη μάθηση λένε ότι βελτιώνει την επίλυση προβλημάτων. Και φυσικά μερικά από αυτά είναι αλήθεια.
Αλλά είναι αδύνατο να αγνοηθεί η εκθετική αύξηση των ψυχικών ασθενειών των εφήβων που συνέπεσε με το smartphone να είναι πανταχού παρόν από τις αρχές της δεκαετίας του 2010. Σε ένα νέο βιβλίο, The Anxious Generation , ο κοινωνικός ψυχολόγος Jonathan Haidt υποστηρίζει ότι οι έξυπνες συσκευές και οι υπερπροστατευτικοί γονείς έχουν «παραμορφώσει» τις αναπτυξιακές διαδικασίες της παιδικής ηλικίας. Απαιτεί να απαγορευτούν τα smartphone για παιδιά κάτω των 14 ετών και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τα 16.