Οι επανειλημμένες αστοχίες της Εφημερίδας ‘Αλληλέγγυος Πολίτης’

Ο λόγος για την εφημερίδα της ΜΚΟ της Εκκλησίας της Ελλάδος «Αλληλεγγύη», η οποία κυκλοφορεί από τον Ιούνιο του 2005 και διανέμεται δωρεάν  κάθε εβδομάδα σε 140.000 αντίτυπα. Η εφημερίδα, που κυκλοφορεί και σε ηλεκτρονική μορφή στο Διαδίκτυο, εξακολουθεί παρά τη σχετική ενημέρωση των αρμοδίων, να φιλοξενεί διαφημίσεις και άρθρα που είναι σαφώς ασυμβίβαστα με την ορθόδοξη πίστη.

            Συγκεκριμένα, σε φύλλα από τον Αύγουστο του 2005 έως το Δεκέμβριο του 2006 συναντά κανείς τα εξής:  άρθρο για πιλάτες, σειρά άρθρων για ομοιοπαθητική, οστεοπαθητική, χειροπρακτική και άλλες εναλλακτικές «θεραπείες», άρθρα αμφίβολης επιστημονικής εγκυρότητας από ιατρό που έκανε δηλώσεις στα κανάλια ότι θεραπεύει τον καρκίνο με δικά του σκευάσματα· κείμενα που φιλοξενούν απόψεις ψυχολόγων, γνωστών ως ασκούντων ψυχοθεραπείες «Νέας Εποχής» και κινουμένων σε συναφείς χώρους· καθώς και κείμενο με  τη θέση σεξολόγου ο οποίος προφανώς εκλήθη να μιλήσει ως «ειδικός». Επίσης, από την εφημερίδα της Εκκλησίας «Αλληλέγγυος Πολίτης» πληροφορούνται οι αναγνώστες -ενήλικοι και μη- για τα θρίλλερ που παίζονται στους κινηματογράφους. Και δεν είναι μόνο οι τίτλοι ανατριχιαστικοί, αλλά ακολουθούν και περιγραφές. Αν έλειπαν όλα αυτά, θα ήταν άραγε η εφημερίδα φτωχότερη, για τον κοσμικό αναγνώστη; Νομίζουμε πως όχι.
            Η απροσεξία -για να το πούμε καλοπροαίρετα- κορυφώθηκε στις διαφημίσεις: ολοσέλιδες διαφημίσεις καζίνο, διαφήμιση ιδιωτικού ΙΕΚ το οποίο διδάσκει μεταξύ άλλων αγιουρβέδα, ρεφλεξολογία, αρωματοθεραπεία, σιάτσου, δραματοθεραπεία κ.α.· διαφημίσεις  παραστάσεων από τους πολεμιστές σαολίν, όπου οι αναγνώστες διάβασαν για «κουνγκ φου και για διαλογισμό, για την εκτέλεση ασκήσεων που υπερνικούν τη φυσική»·  διαφημίσεις παραστάσεων του συγκροτήματος «Ελευσίς», οι οποίες διαφημίστηκαν με τον ίδιο τρόπο και σε περιβάλλοντα αρχαιολατρικά. Το συγκρότημα «Ελευσίς» πήρε το όνομά του από τα Ελευσίνια Μυστήρια και οι παραστάσεις «Εleusis live- Tales of the Holy» περιλάμβαναν ορφικές επικλήσεις. Έτσι δεν μπορέσαμε να κατανοήσουμε τι σήμαινε αυτό που διαβάσαμε δίπλα στην εν λόγω διαφήμιση «Χορηγός επικοινωνίας: Αλληλέγγυος Πολίτης».
            Θα μπορούσε κάποιος να εξηγήσει κάποια από τα προαναφερθέντα; Κι αν κανείς αρμόδιος δεν επιθυμεί ή δεν μπορεί να δώσει εξηγήσεις σχετικά,  ας είμαστε πιο προσεκτικοί στο μέλλον.

(Πηγή: “ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ”, Τεύχος 51, Νοε-Δεκ 2006)

[Ψήφοι: 0 Βαθμολογία: 0]