Δημόσια έκκληση για έκφραση γνώμης & συμμετοχή στον δημόσιο διάλογο

Ο Σύλλογος Πολυτέκνων Λάρισας και Περιχώρων και τα Χριστιανικά Σωματεία της πόλης μας, συνεπείς στον θεσμικό μας ρόλο κι εκφράζοντας την φωνή των μελών μας, τοποθετηθήκαμε αντίθετα στη νομοθέτηση του γάμου ομοφύλων και στις εξ αυτής συνέπειες, ως η τεκνοθεσία και η δημιουργία άλλου προτύπου οικογένειας. ΚΑΛΟΥΜΕ τους με αναγνωρισμένο έργο και ρόλο θεσμικούς φορείς της πόλης μας, που ανάμεσα σε άλλα κύρια έργα υπηρετούν το παιδί και την οικογένεια, επίσης να λάβουν θέση, όπως πολλές φορές στο παρελθόν, και να εκφραστούν.

Καλούμε τις ενώσεις Γονέων & τους φορείς της Εκπαίδευσης και των Εκπαιδευτικών μας. Πώς και τι θα απαντήσει ο Δάσκαλος ή ο Καθηγητής στην αίθουσα, σε ερώτημα ενός κοριτσιού ή αγοριού, ότι σκέπτεται να κάνει οικογένεια και να παντρευτεί την φίλη της ή τον φίλο του; Ποια η σημασία του παραδείγματος στην ανάπτυξη του παιδιού;

Καλούμε τους φορείς Λειτουργών της Δικαιοσύνης. Πώς είναι συμφέρον του τέκνου, πρώτο & κύριο κριτήριο στις οικογενειακές διαφορές, να μεγαλώσει χωρίς πατέρα ή μητέρα, και να μην πει ποτέ του την λέξη ΜΑΜΑ ή ΜΠΑΜΠΑ; Αν υποβαθμίσουμε νομικά τον ιερό αυτό βιολογικό δεσμό μητέρας- τέκνου, ποιο επιχείρημα υπέρ άλλων αξιών, θα είναι ισχυρότερο απέναντι στην όποια εξουσία; Ενδεχόμενες ανάγκες τέκνων σε ομοφυλόφιλες σχέσεις, μπορεί να καλυφθούν με άλλες επιλογές του νομοθέτη, χωρίς την δημιουργία νέου προτύπου οικογένειας; Είναι κενό γράμμα η έννοια της μητρότητας στο Σύνταγμα;

Καλούμε τους φορείς των ιατρών, ιδίως τους παιδιάτρους & τους ψυχιάτρους. Μπορεί να αντικατασταθεί η μητέρα ή ο πατέρας στη ζωή & την ανάπτυξη του παιδιού; Μπορεί ο παιδοψυχίατρος (μαζί με τον παππού) να αντικαταστήσει τον πατέρα (ή την μητέρα) ως δήλωσε πρόσφατα δημόσια ζεύγος επαγγελματικά επιτυχημένων ομοφυλόφιλων γυναικών; Η «διόρθωση» φύλου ενδείκνυται ιατρικά; «επιτυγχάνεται»; και τι πετυχαίνει ή συνεπάγεται στη μετέπειτα ζωή/ οικογένεια του προσώπου; Θα λάβουν ως δεδομένο το βιολογικό ή όποιο άλλο φύλο και πώς θα υπηρετούν το συμφέρον του «ασθενούς», χωρίς να στοιχειοθετείται αμέλεια ή malpractice απέναντί τους;

Καλούμε τους φορείς της πολιτιστικής Παράδοσης και Ιστορίας. Πώς συμβιβάζεται με την Παράδοσή μας αυτή η μορφή οικογένειας; Τραγούδησε έρωτες ή χόρεψε ποτέ ο λαός τραγούδια ή χορούς με τέτοιο περιεχόμενο; Πότε και πού στο πανανθρώπινο παρελθόν είχαμε τέτοιες «οικογένειες» ή ενώσεις και πώς και γιατί σταμάτησαν;

Καλούμε τέλος τις ενώσεις γυναικών. Η επί τόσα χρόνια υπεράσπιση του προσώπου της γυναίκας κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η παρουσία της μάνας στη ζωή του παιδιού που έφερε στο φως δεν χρειάζεται και μπορεί εύκολα ή επ’ αμοιβή να αντικατασταθεί;

“Qui tacet consentire videtur”: ὁ σιωπών δοκεῖ συναινεῖν!

Λάρισα 8 Φεβρουαρίου 2024

 

Ο Σύλλογος Πολυτέκνων Λαρίσης και τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Λάρισας

[Σύλλογος Πολυτέκνων Λαρίσης και Περιχώρων

Ένωση Θεολόγων Λάρισας

Ενωμένη Ρωμηοσύνη

Ένωσις Γονέων «Η Χριστιανική Αγωγή» (ΓΕΧΑ) Λάρισας

Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύλλογος “Άγιος Δαμιανός ο Οσιομάρτυς”

Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύλλογος «Πορεία Αγάπης»

Ορθόδοξος Χριστιανικός Σύλλογος “Ο Σάπφειρος”

Σύλλογος Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής «Ο Απόστολος Βαρνάβας»

Σύλλογος Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Δράσεως «Ο Μέγας Βασίλειος» Λάρισας

Φιλανθρωπικό Σωματείο «Ιωάννης ο Χρυσόστομος»

Χριστιανική Εστία Λάρισας «Ο Απόστολος Παύλος»

 

 

[Ψήφοι: 2 Βαθμολογία: 4.5]