Η διατροφή των μαθητών στα σχολεία (ΕΦΕΤ)

Απλές συμβουλές διατροφής για τα παιδιά εξέδωσε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Σε αυτές συνιστά να αποφεύγουν τα παιδιά τσιπς, χοτ ντογκ, χάμπουργκερ, ντόνατς, πίτσες, λουκανικόπιτες και κρουασάν, όταν αγοράζουν φαγητό στα κυλικεία ή εκτός σπιτιού και να προτιμούν τυρόπιτα ή σπανακόπιτα, γάλα ή γιαούρτι. Συνιστά επίσης να προτιμούν τα σάντουιτς με ψωμί ολικής αλέσεως (μαύρο), γαλοπούλα και ντομάτα, να πίνουν λίγα αναψυκτικά γιατί έχουν πολλή ζάχαρη και να προτιμούν το γάλα (μαζί με τουλάχιστον τέσσερα ποτήρια νερό την ημέρα). Προτείνει επίσης για πρωινό δημητριακά με ένα ποτήρι γάλα ή φυσικό χυμό φρούτων και ενθαρρύνει τα παιδιά να μην τρώνε χωρίς λόγο, αλλά να σταματούν το φαγητό μόλις νιώσουν χορτασμένα. Τέλος, συνιστά να τρώνε καθημερινά πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών (λ.χ. μια μερίδα λαχανικών είναι δύο καρότα, ενώ μία μερίδα φρούτων ένα πορτοκάλι). ("Τα Νέα" 13/9/2007)


[Ψήφοι: 0 Βαθμολογία: 0]