Εντυπωσιακή αφωνία του φεμινιστικού κινήματος μπροστά στην προωθούμενη τελευταίως κανονικοποίηση της χρήσης της γυναίκας ως αναπαραγωγικής μηχανής.

Παρεμβαίνω ως…υπερπολύτεκνη γιαγιά (Ευαγγελία Μορφοπούλου-Γεωργουλέα)

Κύριε διευθυντά,
κρίνω πολύ χρήσιµη την παράθεση των δύο απόψεων για τον γάµο και την οικογένεια στο φύλλο σας της 17ης Σεπτεµβρίου. Μπορέσαµε έτσι να έχουµε τη δυνατότητα να δούµε σφαιρικά το θέµα. Οι ώµοι µας είναι πολύ αδύναµοι για να σηκώσουν το βάρος µιας απάντησης ή συµµετοχής. Ως απλός άνθρωπος, όµως, και χρησιµοποιώντας την πείρα της µακράς µου ζωής, επιτρέψτε µου να διατυπώσω τις σκέψεις µου.
Κυριακή Γ’ Λουκά: Οι επισκέψεις του Θεού (π. Αθανάσιος Μυτιληναίος)

[Λουκά 7, 11-16]
Ασκητές μέσα στον κόσμο Γ’: Παναγιώτης, Δήμητρα και Ιωσήφ

(Από Β. Π.)
Συγχώνευση φυσικού και ψηφιακού κόσμου: οδεύοντας προς έναν Phygital κόσμο (Σωτηρία Ορφανίδου)

Η περίοδος που διανύουμε έχει ονομαστεί Μετα-ουμανιστική ή Μετα-ανθρωπιστική, ως διάδοχος της Ανθρωπιστικής περιόδου. Το κύριο χαρακτηριστικό του Μετα-ουμανισμού είναι η αμφισβήτηση του Ανθρωπισμού (ή Ουμανισμού), σύμφωνα με τον οποίο ο άνθρωπος υπερέχει όλων των υπόλοιπων βιολογικών ειδών και η βελτίωσή του προκύπτει κυρίως μέσω της κλασσικής παιδείας και των ανθρωπιστικών αξιών. Ο Μετα-ανθρωπισμός επιθυμεί να τοποθετήσει τον άνθρωπο μέσα σε ένα ευρύτερο σύμπαν και όχι πια στο κέντρο του κόσμου.