Το πρότυπο γυναίκας που προβάλλει η σύγχρονη διαφήμιση λειτουργεί ανυψωτικά ή μειωτικά; Την απάντηση δίνει το γνωστό διαφημιστικό σλόγκαν: «Είμαι, όπως με θέλετε». Η γυναίκα παρά τις θρυλούμενες κατακτήσεις, εξισώσεις και δικαιώματα, δεν τολμά ακόμη να είναι ο εαυτός της. Είναι αυτό που της ορίζει ο νέος δυνάστης: η διαφήμιση. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο πως όλες οι μάρκες ακριβών αυτοκινήτων είναι γένους θηλυκού! Διαβάστε περισσότερα »

Γυναίκα και διαφήμιση (Σαράντος Καργάκος, Ιστορικός – Συγγραφέας)

100 ειδικοί ζητούν από το Facebook να μη δημιουργήσει Instagram για τα παιδιά κάτω των 13 ετών

Από ιστοσελίδα Children’s Health Defense
Τρίτη 20 Απριλίου 2021
Ένας διεθνής συνασπισμός 100 περίπου ομάδων υπεράσπισης και εμπειρογνωμόνων για την ανάπτυξη των παιδιών δήλωσε ότι το Instagram του Facebook για παιδιά κάτω των 13 ετών, θα εκμεταλλευτεί τα παιδιά με ποικίλους τρόπους θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία και την ευημερία τους.
Η Θεοτόκος, των πιστών το στήριγμα (Αρχ. Κύριλλος Κωστόπουλος, Ιεροκήρυκας Ι. Μ. Πατρών)

Η Θεοτόκος Μαρία είναι όλων των πιστών χριστιανών το στήριγμα. Και λέγω των πιστών και δεν λέγω των απίστων, διότι οι άπιστοι δεν χρειάζονται στήριγμα, αλλά φωτισμό, για να έλθουν στην πίστη και να κατανοήσουν ποιος είναι ο Τριαδικός Θεός και ποία η Αγία Του Εκκλησία. Διαβάστε περισσότερα »
Η Κοίμηση της Μητέρας τού Θεού († Μητροπολίτης Σουρόζ Αντώνιος Bloom)

Στό ὄνομα τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος
Ἡ γιορτή τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεομήτορος – πού συνδυάζει δύο γεγονότα: Τήν κοίμησή Της καί τήν ἀνάστασή Της καί τήν μετάστασή Της τήν τρίτη ἡμέρα- ἦταν πράγματι γιά αἰῶνες, ἀπό τήν ἀρχή τῆς ὕπαρξης τῆς Ρωσικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ἡ Γιορτή, ἡ δόξα, ἡ χαρά της. Διαβάστε περισσότερα »
Περί κατακρίσεως, λοιδορίας, καταλαλιάς, συκοφαντίας (Άγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως)

Περὶ κατακρίσεως.
Κατάκριση σημαίνει νὰ κρίνεις καὶ νὰ καταδικάζεις κάποιον γιὰ ἕνα ἁμάρτημα. Διαβάστε περισσότερα »