– Γέροντα, μιὰ γυναίκα τὴν ἐγκατέλειψε ὁ ἄνδρας της, πῆρε καὶ τὸ παιδὶ, καὶ ἔχει σχέσεις μὲ δὺο ἄλλες γυναὶκες. Μὲ ρώτησε τί νὰ κάνη.

Από το Συναξάρι – Απόστολος και Ευαγγελιστής Λουκάς

Ο απόστολος Λουκάς καταγόταν από την πόλη της Αντιόχειας και, κατά πάσα πιθανότητα, ήταν γόνος οικογενείας εθνικών. Από νεαρή ηλικία αφιερώθηκε στην αναζήτηση της σοφίας, στη μελέτη των επιστημών και των τεχνών. Αυτή η δίψα του για γνώση τον έκανε να ταξιδεύσει ανά τον κόσμο και να διαπρέψει στην ιατρική επιστήμη και την τέχνη της ζωγραφικής. Εκτός από την ελληνική γλώσσα, την οποία χειριζόταν θαυμάσια, όπως μαρτυρεί το Ευαγγέλιό του, γνώριζε επίσης την εβραϊκή και την αραμαϊκή. Διαβάστε περισσότερα »
Το αθέμιτο του όρκου (Αρχιμ. Κύριλλος Κωστόπουλος, Ιεροκήρυκας Ι. Μ. Πατρών)

Ὁ ἄνθρωπος διακατέχεται ἀπὸ ἕναν βαθὺ πόθο: Νὰ ἠμπορῆ νὰ κατακτᾶ τὴν ἀλήθεια. Δὲν ἀναπαύεται στὴν λήθη. Ἀγωνιᾶ, θέλει νὰ βρίσκη τὴν ἀλήθεια (ἀ – λήθη). Τότε ἀναπαύεται σ᾽ αὐτήν. Γιὰ τὸν λόγο αὐτό, ὅταν εὑρίσκεται στὴν ἀνάγκη νὰ ἀπονείμη δικαιοσύνη, χρειάζεται τὴν ἀλήθεια. Ἡ δικαιοσύνη εἶναι ἀρρήκτως συνδεδεμένη μὲ τὴν ἀλήθεια, διότι δικαιοσύνη χωρὶς ἀλήθεια εἶναι ἀδικία.
Γιὰ τὸν λόγο αὐτὸ ὁ ἄνθρωπος ἐφεῦρε ποικίλους τρόπους καὶ μεθόδους γιὰ τὴν ἀνεύρεση τῆς ἀληθείας. Ἕνας ἀπὸ τοὺς τρόπους αὐτοὺς εἶναι καὶ ὁ ὅρκος, ὁ ὁποῖος χρησιμοποιεῖται στὴν Βουλή, στὰ Δικαστήρια, στὶς δημόσιες ὑπηρεσίες, ἀλλὰ καὶ στὴν ἰδιωτικὴ ζωή. Διαβάστε περισσότερα »
Μνήμη των Αγίων Πατέρων της Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου (Πρωτοπρεσβύτερος Γεώργιος Μεταλληνός, Ομότιμος Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Παν/μίου Αθηνών (+2019))

Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ
1. Την μνήμη των Αγίων Πατέρων της Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου (787) εορτάζει σήμερα η Εκκλησία μας. Διαβάστε περισσότερα »
Η ιστορία της Sidney. Τι σήμαινε για μένα η «αλλαγή φύλου…» (Empowered Youth Coalition, Documentary)

Τα παιδιά και οι έφηβοι θα διδαχθούν τώρα στο σχολείο την «ιδεολογία του φύλου», θα γίνουν ακτιβιστές, θα πιστεύουν και θα διαδίδουν την ψευδή άποψη ότι το φύλο μπορεί να είναι «επιλογή», ότι το βιολογικό φύλο είναι κάτι άσχετο, ότι «έχουν δικαίωμα» να «μεταβαίνουν» μέσω φαρμάκων και χειρουργικών επεμβάσεων, χωρίς τη γονεϊκή έγκριση σε άλλο φύλο και ότι όλα αυτά είναι φυσιολογικά.
Το σχολείο αντίθετα με όσα διατυμπανίζει, κακοποιεί, κάνοντας πλύση εγκεφάλου στα παιδιά μας, εφόσον δεν τους προσφέρει τις σωστές επιλογές της κανονικότητας και της σεξουαλικής εγκράτειας. Το σχολείο γνωρίζει πως η ανάπτυξη του εγκεφάλου ενός παιδιού δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές ή και τα μέσα της δεκαετίας των 20 ετών, καθώς και ότι τα παιδιά και οι έφηβοι έχουν ψυχολογική αστάθεια και δεν έχουν την ικανότητα να λαμβάνουν τόσο σοβαρές αποφάσεις για το μέλλον τους. Ωστόσο προχωρεί ύπουλα, εκμεταλλευόμενο την ανωριμότητά τους, τα απομονώνει από τους γονείς, και προωθεί καταστροφικές για το σώμα και τη ψυχή διδασκαλίες, εκτός επιστημονικής αλήθειας και πραγματικότητας.
(Δείτε παρακάτω το ΒΙΝΤΕΟ)