Όταν είδε ο Θεός, τον κόσμο, που δημιούργησε, είδε ότι είναι καλός και μάλιστα, όταν τον είδε μετά τη δημουργία του ανθρώπου, ο κόσμος ήταν “καλός λίαν”, πολύ ωραίος.
Μέσα στα “λίαν καλά” της δημιουργίας, ασφαλώς και η γονική λειτουργία των ανθρώπων. Κι επειδή η θέα του καλού κόσμου του Θεού κινεί τον άνθρωπο στη δοξολογία του Θεού, η δωρεά αυτή του Θεού στον άνθρωπο να γίνεται γονιός είναι αιτία χαράς, ισόβιας χαράς, δηλαδή ευτυχίας.
Διαβάστε περισσότερα »
Η ευτυχία να είσαι γονιός (Κωνσταντίνος Γανωτής)
Ποιός μου βεβαιώνει εμένα ότι ο Χριστός αναστήθηκε; (Αγ. Νικόλαος Βελιμίροβιτς)
Ανακοίνωση Ιεράς Μητροπόλεως Γλυφάδας
Εν Βούλα τη 23η Απριλίου 2011
Με προσκλήσεις που αποστέλλονται αυτές τις ημέρες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καλούνται πιστοί Χριστιανοί μας να παρακολουθήσουν σεμινάριο για την «πνευματική θεραπεία» που διοργανώνεται από τον «Όμιλο Εξυπηρετητών» και θα λάβει χώρα από τις 27/4/2011 στην περιοχή της Κορινθίας.
Διαβάστε περισσότερα »
Η αποφυγή της απογνώσεως (Αγ. Ιωάννης Χρυσόστομος)
Γεωργία Κουνάβη, Θεολόγος, επιμελήτρια της Ελληνικής Πατρολογίας
Το κείμενο που ακολουθεί είναι τόσο γλαφυρό, τόσο αισιόδοξο, τόσο πατρικό. Γραμμένο από τον άγιο Πατέρα με περισσή αγάπη και πόνο, με λαχτάρα και φροντίδα για κάθε άνθρωπο που αμαρτάνει και επαναλαμβάνει τα αμαρτήματα του από αδυναμία. Είναι πολύ ενισχυτικό και μπορεί να παρηγορήσει ακόμη και το μεγαλύτερο αμαρτωλό και να τον ενθαρρύνει να μετανοεί συνεχώς. Άλλωστε αφού αδιάκοπα αμαρτάνουμε όλοι μας, συνεχώς πρέπει και να μετανοούμε μέσα από τα έγκατα της καρδιάς μας.
Κατά τον ιστορικό Παλλάδιο, η καθημερινή φροντίδα του ιερού Χρυσοστόμου ήταν, «η των χηρών κηδεμονία, η των παρθένων παραμυθία, η των αρρωστούντων νοσοκομία, η των πλανωμένων επιστροφή, η των συντετριμμένων φροντίς, η των εν φυλακαίς επίσκεψις».





