(Ματθ. 25, 31-46)
- Και η βασιλεία και η κόλασις είναι αιώνιος και ατελεύτητος.
- Ο φοβερός και δικαιότατος Κριτής την ημέρα της Κρίσεως μόνον τα περί ελεημοσύνης θα εξετάσει;
- Η δευτέρα Αυτού παρουσία δεν θα είναι ταπεινή και αγνώριμος όπως η πρώτη, αλλά θα είναι υπερένδοξη και με λαμπρότητα.
- Γνωρίζουμε σε ποιο μέρος της γης θα γίνει η δεύτερη έλευσή Του;
- Ποιους ονομάζει “πρόβατα” και ποιους “ερίφια”;
- Γιατί λέγει το ευαγγέλιο για τους δίκαιους “κληρονομήσατε” και όχι “λάβετε”;
- Από που φαίνεται στο σημερινό ευαγγέλιο ότι ο άνθρωπος υπερέχει από όλα τα άλλα επίγεια κτίσματα;
- Η φιλανθρωπία και η ελεημοσύνη είναι μόνον υλική;
- Η αρετή διαμένει και μετά θάνατον ανεξάλειπτος.
- Γιατί ο Χριστός αποκαλεί τους φτωχούς αδελφούς Του;
- Ποιες είναι οι τρεις τιμωρίες που φανερώνονται από την απόφαση του Κριτή για τους αμαρτωλούς;
- Ο φιλανθρωπότατος θεός ητοίμασε βασιλείαν για τους ανθρώπους από καταβολής κόσμου; Ητοίμασε και κόλαση;
- Θα μπορούσε ο Θεός να δόξαζε τους δικαίους αιώνια αλλά τους αμαρτωλούς να κόλαζε πρόσκαιρα;
Διαβάστε την ερμηνεία από το “Κυριακοδρόμιο των τεσσάρων Ευαγγελιστών”, του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 2ος, σελ. 191 – Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ