(Πράξ. θ’, 32-42)
– Ποιά είναι η σχέσις πίστεως και
θαυμάτων;
– Γιατί ονομάζει αγίους τους κατοικούντας Λύδδαν;
–
Ποιό παράδειγμα έδωσε με το έργο του ο απ. Πέτρος στους επισκόπους;
–
Γιατί αποσιωπώνται άλλα στοιχεία του θεραπευθέντος Αινέα;
– Τί
σημαίνει το “στρώσον σεαυτώ”;
– Ποιά ήταν τα αποτελέσματα της θεραπείας
του παραλύτου;
– Γιατί ο ιστοριογράφος κρίνει απαραίτητο να ερμηνεύσει
το όνομα Ταβιθά;
– Γιατί πλένουν τα νεκρά σώματα οι Χριστιανοί;
–
Τί εδήλωσε ο ιστορικός σημειώσας το “Μετ’ αυτών ούσα”;
– Γιατί ο
απόστολος Πέτρος έβγαλε όλους έξω από το δωμάτιο της Ταββιθάς πριν την
πραγματοποίηση του θαύματος; Γιατί, αντίθετα, το θαύμα της θεραπείας του
παραλύτου το έκανε σε κοινή θέα;
– Ποιά πληροφορία παίρνουμε από την
φράση “επιστρέψας προς το σώμα”;
– Τί μας διδάσκει η ανάσταση της
Ταββιθάς εκ νεκρών και τί η ανάστασή της εκ της κλίνης από τον Απ. Πέτρο;
Διαβάστε ολόκληρη την ερμηνεία από το “Κυριακοδρόμιο εις
τας Πράξεις των Αποστόλων”, του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 1ος,
σελ. 42 – Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ