Αποστολικό Ανάγνωσμα: Ερμηνεία εις τας πράξεις των Αποστόλων, τας αναγινωσκομένας την Κυριακή του Παραλύτου (Αρχιεπίσκοπος Αστραχάν και Σταυρουπόλεως Νικηφόρος Θεοτόκης)

(2.568 άτομα το έχουν διαβάσει)

(Πράξ. θ’,  32-42)

– Ποιά είναι η σχέσις πίστεως και
θαυμάτων;

– Γιατί ονομάζει αγίους τους κατοικούντας Λύδδαν;


Ποιό παράδειγμα έδωσε με το έργο του ο απ. Πέτρος στους επισκόπους;


Γιατί  αποσιωπώνται άλλα στοιχεία του θεραπευθέντος Αινέα;

– Τί
σημαίνει το “στρώσον σεαυτώ”;

– Ποιά ήταν τα αποτελέσματα της θεραπείας
του παραλύτου;

– Γιατί ο ιστοριογράφος κρίνει απαραίτητο να ερμηνεύσει
το όνομα Ταβιθά;

– Γιατί πλένουν τα νεκρά σώματα οι Χριστιανοί;


Τί εδήλωσε ο ιστορικός σημειώσας το “Μετ’ αυτών ούσα”;

– Γιατί ο
απόστολος Πέτρος έβγαλε όλους έξω από το δωμάτιο της Ταββιθάς πριν την
πραγματοποίηση του θαύματος; Γιατί, αντίθετα, το θαύμα της θεραπείας του
παραλύτου το έκανε σε κοινή θέα;

– Ποιά πληροφορία παίρνουμε από την
φράση “επιστρέψας προς το σώμα”;

– Τί μας διδάσκει η ανάσταση της
Ταββιθάς εκ νεκρών και τί η ανάστασή της εκ της κλίνης από τον Απ. Πέτρο;


Διαβάστε ολόκληρη την ερμηνεία από το “Κυριακοδρόμιο εις
τας Πράξεις των Αποστόλων”, του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 1ος,
σελ. 42 – Έκδοσις 1840), πατώντας
εδώ

 

Κοινοποίηση:
[Ψήφοι: 0 Βαθμολογία: 0]
Both comments and pings are currently closed.
Powered by WordPress and ShopThemes