Αποστολικό Ανάγνωσμα: Ερμηνεία εις τας πράξεις των Αποστόλων, τας αναγινωσκομένας την Κυριακή του Πάσχα (Αρχιεπίσκοπος Αστραχάν και Σταυρουπόλεως Νικηφόρος Θεοτόκης)

(3.188 άτομα το έχουν διαβάσει)

(Πράξ. α’, 1-9)

– Γιατί ο απ. Λουκάς ονομάζει το
ευαγγέλιο που συνέγραψε πρώτο λόγο;

– Από την Ανάστασή Του έως την
Ανάληψή Του εις τον ουρανόν, ο Ιησούς Χριστός παρουσιάζεται στους μαθητές
Του, συνομιλεί με αυτούς, διερμηνεύει τις Γραφές και συντρώγει,
βεβαιώνοντάς τους για το γεγονός της εκ νεκρών Αυτού αναστάσεως.


Ήταν οι Απόστολοι βαπτισμένοι; Από ποιόν και πότε;

– Ποιά χαρίσματα
έλαβαν οι Απόστολοι κατά την Πεντηκοστή;

– Γνώριζαν οι Απόστολοι
την ημέρα της καταβάσεως του αγίου Πνεύματος;

– Πριν το φωτισμό τους
από το άγιο Πνεύμα οι μαθητές του Χριστούς ήταν ατελείς; Κατανοούσαν πλήρως
τις διδαχές του Ιησού Χριστού;

– Είναι γνωστή η ημέρα του τέλους
του κόσμου στους ανθρώπους; Εάν όχι γιατί δεν γνωρίζουν; Οι άγγελοι
γνωρίζουν; Ποιός μας βεβαιώνει για τον άγνωστο χρόνο της συντέλειας;
Είναι σταθερή και αμετάβλητη η ημέρα του τέλους;

– Είναι σε θέση ο
νους του ανθρώπου να κατανοήσει τις μεταβολές του χρόνου που ο Θεός
ποιεί;

– Γιατί ο Χριστός δεν εθεράπευσε την προκατάληψη των Αποστόλων
περί της επίγειας δἠθεν Βασιλείας Του;

– Γιατί ο Θεάνθρωπος προ της
Αναστάσεως αυτού περιώρισε την αποστολή των δώδεκα μαθητών εις σύνορα
μικρά, ενώ μετά την Ανάστασἠ Του επλάτυνε της αποστολής αυτών τα όρια;

Διαβάστε ολόκληρη την ερμηνεία από το "Κυριακοδρόμιο εις τας Πράξεις
των Αποστόλων", του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 1ος, σελ. 1 – Έκδοσις 1840),
πατώντας εδώ

Κοινοποίηση:
[Ψήφοι: 1 Βαθμολογία: 5]
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.
Powered by WordPress and ShopThemes