(Πράξ. α’, 1-9)
– Γιατί ο απ. Λουκάς ονομάζει το
ευαγγέλιο που συνέγραψε πρώτο λόγο;
– Από την Ανάστασή Του έως την
Ανάληψή Του εις τον ουρανόν, ο Ιησούς Χριστός παρουσιάζεται στους μαθητές
Του, συνομιλεί με αυτούς, διερμηνεύει τις Γραφές και συντρώγει,
βεβαιώνοντάς τους για το γεγονός της εκ νεκρών Αυτού αναστάσεως.
–
Ήταν οι Απόστολοι βαπτισμένοι; Από ποιόν και πότε;
– Ποιά χαρίσματα
έλαβαν οι Απόστολοι κατά την Πεντηκοστή;
– Γνώριζαν οι Απόστολοι
την ημέρα της καταβάσεως του αγίου Πνεύματος;
– Πριν το φωτισμό τους
από το άγιο Πνεύμα οι μαθητές του Χριστούς ήταν ατελείς; Κατανοούσαν πλήρως
τις διδαχές του Ιησού Χριστού;
– Είναι γνωστή η ημέρα του τέλους
του κόσμου στους ανθρώπους; Εάν όχι γιατί δεν γνωρίζουν; Οι άγγελοι
γνωρίζουν; Ποιός μας βεβαιώνει για τον άγνωστο χρόνο της συντέλειας;
Είναι σταθερή και αμετάβλητη η ημέρα του τέλους;
– Είναι σε θέση ο
νους του ανθρώπου να κατανοήσει τις μεταβολές του χρόνου που ο Θεός
ποιεί;
– Γιατί ο Χριστός δεν εθεράπευσε την προκατάληψη των Αποστόλων
περί της επίγειας δἠθεν Βασιλείας Του;
– Γιατί ο Θεάνθρωπος προ της
Αναστάσεως αυτού περιώρισε την αποστολή των δώδεκα μαθητών εις σύνορα
μικρά, ενώ μετά την Ανάστασἠ Του επλάτυνε της αποστολής αυτών τα όρια;
Διαβάστε ολόκληρη την ερμηνεία από το "Κυριακοδρόμιο εις τας Πράξεις
των Αποστόλων", του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 1ος, σελ. 1 – Έκδοσις 1840),
πατώντας εδώ