– Είναι ο όρκος αρετή ή αμαρτία ή έργο αδιάφορο;
– Υπάρχει διαφορά στο θέμα του όρκου στην Παλαιά και Καινή Διαθήκη;
– Ο όρκος στην Παλαιά Διαθήκη ήταν επιτρεπτός χωρίς όρια και προϋποθέσεις;
– Τί συμβαίνει όταν τον όρκο στον επιβάλει ο νόμος του κράτους; Εάν κανείς ορκισθεί σ΄ αυτή την περίπτωση, με αλήθεια και δικαιοσύνη είναι καταδίκης άξιος;
– Γιατί ορθόδοξοι βασιλείς ενομοθέτησαν τον όρκο;
– Είναι σωστή και αποτελεσματική η πρακτική να ορκίζεται κανείς για να γίνεται πιστευτός; Διαβάστε ολόκληρο τον λόγο από το “Κυριακοδρόμιο εις τας Πράξεις των Αποστόλων”, του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 2ος, σελ. 281 – Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ